Sunday 16 September 2012

Nak Buat Blog???


Hai..i'm newbie..Nk jugak tulis2..conteng2 kt blog ni..hehee
saje suka2...ada masa lapang..ada yg ingin dikongsikn..tulis lah..
kenapa ? mengapa ? nk berblog ni wanie ? aduyaiiii...aku ni kan malas nk menulis,apatah lg berbloging ni..
hahahahaaa..(ketawa hati kecil ni) mesti org ketawa..org nk blog..dia pon nk blog jugakkk!
puncanya dari sini

hahh..sebab ni lah..kuhkuhkuhhh
lg pon bkn apa..seronok bc blog kwn2..kisah pengalamn diorang..
aku pon nk jugak cerita& kongsi..hehee..setakat nk tulis kt fb ( cewah )..
nnt kang pnjg berjela lak..hehee
baik tulis kt sini kn..kira cam diari lah org kata...huhuuu
tpi x blh la nk cerita semua perkara ye...huhuuu

ok..habis..hahahaa :)
harap pd yg berkenaan tu komen blh x? kih3..

Psl nk buat blog ni..mula2 punyalah terkial2,smpi nk mengail ak rasa...hahaahaa
pastu sajelah tny adk ak yg "Xpert" tu kn..huhuu "sign up" jelah..itu je die ckp..
Aci bunting pon tau...kahkahkahh...die dh ckp camtu ok aku diam je..
xpelah..aku ni jenis yg x cepat putua asa..apa aku nak or apa yg setel bg aku,
aku akn habiskn..cari smpi lubang cacing..kkdang2 smpi lupa nk mkn..sbb keje x siap..
tu dh tahap teruk.meruk tu..begitulah sy...huhuu
tu yg aku dok try korek2..godek2 ade org marah..
hahahaa..lantak kolah..peduli apa..sape srh xnk ckp mcm mn cara..kih3
ckp la "begini caranya"mcm lagu yana&sam muahahaa...

No comments:

Post a Comment